سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرمزگان /

10 پروژه عمرانی در سیریک به بهره برداری رسید

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 10 طرح عمرانی با اعتبار دو میلیارد و 600 میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمز گان در سیریک به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ، محمد اسفندیاری فرماندار سیریک در آئین افتتاح این پروژه ها گفت: بخش رادیو لوژی اورژانس سیریک، شبکه فشار متوسط هوایی به طول هزار و 130 متر، پست هوایی و زمینی به تعداد 15دستگاه، فشار متوسط هوائی و زمینی به طول هزار و 590  متر و فشار ضعیف زمینی به طول هزار و 400 متر به بهره برداری رسید.

وی افزود: بهره برداری از 20 واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد خمینی (ره )و بوستان روستایی، ساختمان دهیاریهایی معابر و بهسازی معابر وبهره برداری از دبستان سه کلاسه سلمه ای از جمله پروژه هایی است که با حضور مسئولان استانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

اسفندیاری با طرح توسعه نیروی انسانی در شهرستان اظهار داشت: در مجموع با وجود امکانات کم و مشارکت خیرین شهرستان الحمد الله در هر لحاظ بخصوص بخش توسعه کشاورزی و پر ورش میگو و همچنین در بحث اشتغال که بالای 65 درصد نسبت به تعهدات شهرستان انجام شده  صورت گرفته است.

اسفندیاری بیان داشت: در بخش فرهنگی کمیسیون تحول اجتماعی شهرستان راهپیمایی خانواده لحاظ شده که هر جمعه راهپیمایی خانواده به کمک دهیاری ها و مردم بر گزار می شود./ک
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.