سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصدومیت سنگین وزن های وزنه برداری پس از المپیک؛

سلیمی: باقری در مصدومیتم مقصرنیست / انوشیروانی: ورزشکار مصدوم نشود، مدال المپیک نمی گیرد

بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی دو وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی و مدال آوران المپیک 2012 لندن معتقدند که باقری نه تنها موجب مصدومیت وزنه برداران نشده است بلکه زحمات وی باعث شد تا در المپیک مدال بگیریم.

بهراد سلیمی دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن و بهترین وزنه بردار دنیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مصدومیتش گفت: زمانی که ورزش حرفه ای را برای قهرمانی و مدال آوری در المپیک انجام می دهی با مصدومیت مواجه می شوی این طبیعی است که برای رسیدن به فرم ایده آل جهانی و قدرت بدنی باید تمرینات سنگین انجام بدهی. هیچ گاه کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری را مقصر نمی دانم.

وی ادامه داد: کورش باقری زحمت زیادی برای آماده سازی نفرات تیم ملی انجام می دهد و هدف باقری موفقیت وزنه برداران در مسابقات است.

سجاد انوشیروانی دیگر وزنه بردار تیم ملی که توانست در المپیک لندن مدال نقره را بدست بیاورد در مورد کورش باقری خاطر نشان کرد: آسیب دیدگی در ورزش طبیعی است اگر ورزشکار آسیب نبیند مدال نمی گیرد، فشار تمرین جزیی از ورزش حرفه ای است باقری برای ملی پوشان زحمات زیادی کشید تا 6 وزنه بردار هرچه بهتر آماده المپیک لندن شوند.

وی ادامه داد: باقری وزنه برداری ایران را متحول کرد، پس از مدت ها تیم ملی توانست در 3 سال بهترین مدال ها و رکوردها را بدست بیاورد.باقری وزنه برداری را به سمت پیشرفت رهنمون کرد.

انوشیروانی تاکید کرد: باقری نسبت به من لطف داشت و حتی پس از مصدومیت جویای مصدومیتم است ولی بعضی از مربیان فقط به فکر موفقیت خودشان هستند./آق

برچسب ها: سلیمی ، مدال ، بهراد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.