سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

برگزاری چهارمين همايش بین المللی سرمايه‌گذاري درتبریز

شهردار تبريز گفت: شهرداري تبريز با دست پر و بسته های سرمایه گذاری متنوع در حوزه مدیریت و عمران شهری خود را براي حضوري هدفمند و منسجم در چهارمين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان آماده مي‌كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نوين با اعلام اين مطلب افزود: چهارمين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري استان در حالي طبق برنامه ، تيرماه سال 92 در تبريز برگزار خواهد شد كه شهرداري تبريز به عنوان مسوول كارگروه توسعه و عمران شهري و در واقع فعال‌ترين و مهم‌ترين كارگروه اين همايش ، برنامه‌ريزي جامعي را براي حضور موفق و هدفمند در همايش چهارم انجام داده و تلاش خواهد كرد در اين دوره و در حوزه جذب سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي موفق‌تر از دوره‌هاي گذشته عمل كند.

شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود با اعلام اين كه طي 5 سال گذشته شهرداري و شهر تبريز پيشگام سرمايه‌گذاري بخش خصوصی كشور در بین دیگر شهرداری ها و کلان شهرها بوده است ، به هدف‌گذاري كلان شهرداري براي استفاده بهينه از فرصت برگزاري همايش چهارم خبر داد و افزود: سازمان سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي شهرداري تبريز به عنوان دبيرخانه كشوري اين حوزه از یک سال قبل كار تدوين و ارسال دعوت‌نامه‌هاي رسمي از سرمايه‌گذاران شناسایی شده را آغاز كرده و در اين راه با هماهنگي نهادهاي ذي‌ربط از جمله نمايندگي وزارت امور خارجه در استان اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده است.

وي در ادامه گفت: علاوه بر اين ، شهرداري تبريز پيشاپيش اقدام به تدوين دستورالعمل مدون و منسجم سرمايه‌گذاري براي مناطق ده‌گانه شهرداري و سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه خود به منظور تهيه و ارايه بسته‌ها و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري پيشنهادي نموده و از اين طريق تلاش کرده است تا پيش از زمان برگزاري همايش سرمايه‌گذاري چهارم ، نسبت به نهايي‌كردن طرح‌ها ، پروژه‌ها و بسته‌هاي سرمايه‌گذاري پيشنهادي خود اقدام نمايد.

شهردار تبريز در عين حال اين سطح از برنامه‌ريزي‌ها را در راستاي جلوگيري از فرصت‌سوزي در حوزه سرمايه‌گذاري و تلاش براي تهيه و ارايه كامل‌ترين بسته‌هاي سرمايه‌گذاري به سرمايه‌گذاران در همايش چهارم اعلام و بر لزوم همكاري و مشاركت هدفمند تمامي مناطق ، سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه شهرداري با سازمان سرمايه‌گذاري و امور مشاركت‌هاي شهرداري تأكيد كرد.

نوين در خاتمه توجه و بسترسازي براي تحقق سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي در طرح‌ها و پروژه‌هاي عمران شهري را مناسب‌ترين و آسان‌ترين راه براي تسريع روند توسعه و عمران تبريز دانست و خاطرنشان كرد: با توجه به محدوديت منابع درآمدي و نيز نياز شهر به اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي بزرگ و زيربنايي ، سرمايه‌گذاري مناسب‌ترين راه براي دستيابي به اهداف توسعهه شهر به شمار مي‌رود و بايد از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در اين بخش استفاده كنيم. /س

برچسب ها: شهردار ، تبریز ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.