سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اعضای هلال احمر از قانون معافیت از مالیات بهره‌مند می‌شوند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: اعضای هلال احمر از قانون معافیت از مالیات بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد فرحناز رافع در مراسم نکوداشت و تجلیل از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات این سازمان اظهار کرد: جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور به بیش از 700هزار نفر می‌رسد که این خیرین و فعالان در فعالیت‌های بشردوستانه و دست‌گیری نیازمندان در شهرها و روستاهای محروم مشارکت خوبی دارند.

وی با اشاره به اولویت فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر مبنی بر کمک‌رسانی به نیازمندترین افراد جامعه، ادامه داد: در 9ماهه سال جاری با همت و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر، بیش از 3میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش مستمر قرار گرفته‌اند و نیازمندی‌های افراد در طرح‌ها و برنامه‌هایی که از ابتدای سال جاری انجام شده رفع شده است.
رافع عنوان کرد: در ایام دهه فجر در خراسان‌جنوبی بیش از 7 هزار نفر مورد معالجه قرار گرفتند که یا به صورت درمان‌های سرپایی بودند و یا برای درمان پیشرفته‌تر به مرکز استان‌ها اعزام می‌شدند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تنها پاداش و اجر معنوی که خداوند وعده داده است، برای داوطلبان وجود دارد و همانگونه که خداوند در آیات مکرر قرآن کریم می‌فرماید هرکس که انفاق کند کرامت انسانی را در خود تثبیت می‌کند.
رافع با اشاره به اقداماتی که برای رفاه اعضا داوطلب در جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، یادآور شد: کارت‌های هوشمندی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که علاوه بر شناسایی اعضا می‌توانند از تخفیفاتی در مراکز خرید استان‌ها و شهرستان‌های کشور برخوردار شوند.
وی در این ارتباط اظهار کرد: در دهه فجر به بیش از 10 هزار نفر از اعضا جمعیت هلال احمر کارت هوشمند داده شده است.
رافع با اشاره به اینکه در هرکجا که مردم مشارکت می‌کنند، مشکلات نیز به سرعت رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح فرشتگان بعد از 22بهمن آغاز می‌شود که در راستای تهیه بسته‌های عیدانه برای نیازمندن و مستضعفین انجام‌ می‌شود، که امیدواریم با کمک و تلاش مردم با اجرای این طرح گام بزرگی در این راستا برداریم.
وی در ادامه افزود: با استفاده از ماده قانون مالیات، تمامی کسانی که به هلال احمر کمک می‌کنند، چه در قالب کمک‌های نقدی یا غیرنقدی، می‌توانند از قانون معافیت از مالیات استفاده کنند که در این راستا کارخانجات و ارگان‌ها می‌توانند کمک‌های بسیاری به جمعیت هلال احمر انجام دهند/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.