سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/در صورت تخصیص اعتبار؛

مصلای کرمانشاه تا سه سال آینده افتتاح می شود

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: در صورتی که اعتبار مورد نیاز ساخت مصلای شهر کرمانشاه تامین شود این پروژه تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام جواد کرمي گفت: تاکنون 12 هکتار زمین این پروژه بزرگ با یازده میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار تملک شده، تغییر کاربری یافته، مطالعات آن انجام و نقشه های آن آماده شده است.

کرمي گفت: در صورت تامين اعتبار مصلي کرمانشاه ظرف سه سال احداث مي‌شود.

وی مکان احداث مصلي بزرک کرمانشاهرا ضلع شرقي ميدان شهدا کرمانشاه عنوان کرد وگفت: مصلای کرمانشاه علاوه بر داشتن شبستان بسیار وسیع، با دارا بودن 40 فضای جانبی، دارالقرآن، دارالشفا، بزرگترین کافی نت غرب کشور، سالن اجتماعات هزار و 200 نفری، فضاهای تفریحی و آلاچیق و ... بزرگترین مجتمع فرهنگی غرب کشور خواهد بود.

کرمی ادامه داد: طراحی های این پروژه به طور کامل انجام گرفته و در مرحله فوندانسیون قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری کارهای مربوط به فوندانسیون این طرح پایان یابد.

مصلای بزرگ کرمانشاه 25 مهر ماه 1390 و در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه کلنگ زنی شد.

آن زمان اعلام شد این پروژه در سه فاز ساخته خواهد شد که فاز اول این پروژه شامل شبستان با ظرفیت 50 هزار نفر و سرویس های بهداشتی می باشد، فاز دوم آن شامل فضاهای جانبی نظیر کتابخانه، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 1200 نفر، دار الشفاء و ... است و فاز سوم آن هم مجتمع های تجاری نظیر مطب های پزشکان را شامل می شود./س
برچسب ها: کرمانشاه ، مصلا ، سه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.