سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بهره‌برداری از 600 واحد مسکن مهر در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: 600 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد آماده افتتاح است که در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ولی کریمی افزود: مسکن مهر در دو فاز شامل یک هزار و 14 واحد با مشارکت 21 تعاونی در حال اجراست و فاز دوم نیز به صورت صنعتی‌سازی و سه جانبه به تعداد یک هزار و 296 واحد با سرمایه‌گذاری 32 میلیارد تومان در حال احداث است.

وی گفت: 600 واحد مسکن مهر در شهرستان پارس‌آباد آماده افتتاح است که در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

کریمی همچنین افزود:‌ در کنار احداث واحدهای مسکونی مهر مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز به سرعت در حال انجام است به طوری که در چند سال اخیر 6 هزار و 234 واحد با برخورداری از 47 میلیارد تومان تسهیلات اجرایی و عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در ادامه گفت: این مقاوم‌سازی در 15 روستای پارس‌آباد در حال اجراست که امیدواریم سهمیه سال 91 نیز به سرعت جذب و توزیع شود.

کریمی در خصوص واحدهای مسکونی در قالب خود مالکین نیز افزود: در شهرهای زیر 25 هزار نفر 236 واحد مسکن با 4 میلیارد و 900 میلیون تومان در حال اجراست که بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مورد نظر توجه خاصی دارند./س

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.