سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس آگاهی کردستان خبر داد:

هدایت و فعالیت باند جعل و کلاهبرداری از داخل زندان

رییس پلیس آگاهی استان کردستان از انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری که سرکرده آنها از داخل زندان اعضای باند خود را هدایت می‌کرد، خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ احمدی تبار، با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پی دریافت یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری با استفاده از چک‌های بی محل، مراتب را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده و در ادامه تحقیقات پی بردند که چک‌ها به نام فردی است که به هیچ وجه با پرونده ارتباطی نداشته و در واقع صادر کننده چک‌های بی محل افرادی دیگر هستند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کردستان در ادامه تحقیقات خود دو نفر از کلاهبرداران حرفه‌ای که با صدور 57 میلیون ریال چک بلامحل و جعلی از بازاریان کلاهبرداری کرده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسئول از اعتراف متهمان دستگیر شده به بزه انتسابی با همدستی و هدایت فردی بنام (م-غ) که به دلیل محکومیت به حبس ابد در زندان به سرمی‌برد خبر داده و در ادامه تصریح کرد: با اعتراف متهمان سه نفر دیگر از همدستان آنها که با اطلاع از نقشه آنها به عنوان معرف در بانک حضور یافتند، نیز دستگیر شدند.

سرهنگ احمدی تبار در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: جعل ، کلاهبرداری ، زندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.