سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده تربیت بدنی و دانشگاه صنعتي اميركبير

پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه صنعتي اميركبير تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،این تفاهم نامه با هدف ارتقاء فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مشاركت در طراحي و ساخت تجهيزات ورزشي استاندارد مورد نياز جامعه ورزشي كشور وبا حضور دکتر عليرضا رهايي رئيس دانشگاه صنعتي اميركبير ، دکتر مهدي طالب پور رئیس پژوهشکده تربيت بدني و علوم ورزشي و دکتر محمد جوادی پور، معاون فناوري پژوهشگاه به امضاء رسید.

بنابراین گزارش در این نشست که طی آن دو طرف ضمن برشمردن فعالیت های گسترده آموزشی و پژوهشی گسترده خود، در نهایت یک تفاهم نامه همکاری مشترک در تمام زمینه های تربیت بدنی و مهندسي ورزش به امضا رساندند.

برجسته ترين موارد اين تفاهمنامه مي توان به موارد ذيل اشاره کرد: - تشكيل كارگروه مهندسي ورزش براي نخستين بار در ايران در پژوهشگاه تربيت بدني - همكاري مشترك در زمينه استانداردسازي تجهيزات و وسايل ورزشي و تدوين استانداردهاي ملي - انجام طرح هاي پژوهشي كاربردي مورد نياز صنايع و توليدكنندگان ورزشي در راستاي خودكفايي ملي و پيروي از حمايت از توليد، كار و سرمايه ايراني - همكاري مشترك در زمينه طراحي و ساخت كفپوش هاي ورزشي استاندارد.

علاوه بر این دو طرف برای اجرای دقیق این تفاهم نامه کمیته مشترکی با حضور نمایندگان دانشگاه صنعتي اميركبير و پژوهشکده تربيت بدني تشکیل خواهند داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.