سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

فعالیت 12 هزار انجمن اسلامی در کشور

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت:‌ در حال حاضر 12 هزار انجمن اسلامی در مدارس کشور فعالیت می‌کند که به میمنت دهه فجر در تمامی آنها برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حامد علامتی دیروز در آیین گشایش نمایشگاه مدرسه انقلاب در اردبیل افزود: از این تعداد انجمن اسلامی، دو هزار انجمن برای حضور و مشارکت فعالانه در طرح مدرسه انقلاب آمادگی اعلام کردند که اجرای این طرح می‌تواند دانش‌آموزان را به عنوان نسل آینده‌ساز این انقلاب با مبانی و معارف جمهوری اسلامی ایران آشنا کند.

وی به حساسیت مقطع کنونی و هجمه‌های متعدد دشمنان علیه نسل جوان و نوجوان اشاره کرد و گفت: در این اوضاع و شرایط که جمهوری اسلامی ایران با تهدیدها و ترفندهای مختلف روبه‌رو است آنچه که به عنوان یک امر ضروری و واجب به آن تأکید می‌شود، وحدت، همدلی و آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان به مبانی اساسی انقلاب اسلامی است که می‌تواند برای همیشه قدرت‌های معاند را ناامید سازد.

علامتی در ادامه به افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های علمی و همچنین پیشرفت‌های علوم و فنون جدید اشاره و افزود: این صلابت و قدرت دشمن‌کن است، چراکه ملت ایران در اوج محاصره تکنولوژی غرب توانسته است به این صلابت واقعی دست پیدا کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان حفظ روحیه بسیجی و تفکر خلاقانه را عامل دستیابی به استقلال واقعی در تمام حوزه‌ها دانست و گفت: اگر امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ما و تمام دوستداران این انقلاب و حتی بدخواهان خیره‌کننده است، به این دلیل است که ما با حفظ ارزش‌های انقلاب توانسته‌ایم از این دستاوردها صیانت کرده و کیان آن را پاس بداریم.

علامتی در ادامه با پاسداشت دهه فجر این روزها را فرصتی برای بازشناسی دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و: دهه فجر آیینه تمام‌نمایی از فخر و شرف این ملت در دستیابی به ایران عزتمند، مستقل و باشکوه است که از این فرصت می‌توان برای امیدوار کردن دوستداران نظام اسلامی و ناامید کردن دشمنان بهتر و شایسته استفاده کرد/س

برچسب ها: اردبیل ، انجمن ، دانش ، آموزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.