سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قبل از برگزاری جلسه استیناف؛

افشین نوروزی از رقابت های انتخابی تیم ملی خط خورد

فهرست 10 نفر برتر رده بندی در حالی از سوی فدراسیون تنیس روی میز اعلام شده که نام افشین نوروزی در بین این نفرات نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  در حالی که هنوز جلسه استیناف فدراسیون تنیس روی میز برگزار نشده است مسئول مسابقات از برگزاری مرحله دوم رقابت های رده بندی دسته برتر در 22 تا 24 بهمن خبر داد.
 
حجازیان نفرات حاضر در دسته برتر را نوشاد و نیما عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدی، عارف احمدی فر، واحد مالمیری، میدیا لطف اله نسبی، حمیدرضا طاهر خانی و پوریا عمرانی نام برد.

 این در حالی است که افشین نوروزی که جزو 10 نفر نبوده و از این فهرست خط خورده است با این اوصاف عدم مجوز حضور در مسابقات رده بندی دسته برتر مساوی است با از دست دادن رقابت های انتخابی تیم ملی و به دنبال  آن حتی اگر جلسه استینافی هم برگزار شود  و حکمی پس گرفته شود نوروزی رقابت های جهانی فرانسه که اوایل سال 92 برگزار خواهد  شد را از دست خواهد داد.
 
با توجه به شواهد موجود قصد فدراسیون تنیس روی میز هم همین است.

لازم به ذکر است: افشین نوروزی، ملی پوش با سابقه و نماینده تنیس روی میز ایران  در المپیک 2008 پکن سالهاست که جزو 4 نفر اول ایران در فهرست رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد و رنکینگ  حال حاضر وی 292 است افتخاری  که به راحتی  نصیب  سایر ملی پوشان نخواهد شد و آمدن جایگزین برای این ملی پوش راحت نیست./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.