سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

بهره برداری از 90 پروژه روستایی در درمیان

استاندار خراسان جنوبی از بهره برداری 90 پروژه روستایی همزمان با دهه فجر امسال در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: 29 پروژه شهری نیز در ایام در درمیان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

قهرمان رشید در جمع مردم شهرستان درمیان با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال 75.5 درصد پروژه های درمیان روستایی و 24.5 درصد شهری است، بیان کرد: اعتباری بالغ بر 71.5 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.

وی بیان اینکه خدمت رسانی در دولت نهم و دهم با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شده است، عنوان کرد: خدمات جمهوری اسلامی ایران در دولت نهم و دهم و در راستای محرومیت زدایی، تمرکززدایی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و اقشار مختلف مردم چندین برابر شده است.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی دانست و افزود: ولایتمداری وخودباوری رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی در تمام بخش ها و زمینه ها گفتمانی جدید را به دنیای معاصر عرضه کرده است که باید آن را از آفت ها دور کرد و در جهت صیانت از آن بیش از پیش تلاش کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از سال 84 تاکنون 990 میلیارد ریال اعتبار در اختیار شهرستان درمیان قرار گرفته است، ادامه داد: در سال جاری نیز در سال جاری نیز از محل ماده 12 بالغ بر 2.5 میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافته است.

رشید از اتمام عملیات ساخت بیمارستان درمیان خبر داد و گفت: مبلغ 10 میلیارد ریال برای تجهیز این بیمارستان اختصاص یافته که به زودی تجهیز و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.