سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

جوانان پشتوانه نیرومند انقلاب اسلامی هستند

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: جوانان به عنوان پشتوانه نیرومند انقلاب، مهمترین قشر جامعه هستند که می توانند با هدایت ها و حمایت های خود آینده جامعه را تضمین کنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد اطلاع رسانی ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» حجت السلام نصرالله پژمانفر در گفتگو در با خبرنگار ما با بیان این که مهمترین هدف انقلاب وحدت است، اظهار داشت: ارتباط مردم با مقام معظم رهبری سبب حضور مقتدرانه ایران در عرصه های بین المللی است و با توجه به اینکه دشمنان ما در دسیسیه چینی و با جدیت در مقابل ما ایستاده اند و تنها با انسجام می توانیم به مقابله آن ها برخیزیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی رضوی با اشاره به نقش جوانان در ماندگاری انقلاب اسلامی تصریح کرد: در میان هجمه های دشمانان نظام جوانان به عنوان تنها پشتوانه نیرومند انقلاب و مهمترین قشر جامعه، می توانند با هدایت ها و حمایت های خود آینده نظام را تضمین کرده و در مسیر حقیقی انقلاب گام بردارند.

وی ادامه داد: رسیدن به این موقعیت وظیفه ما است تا با شناخت تهدیدها و نیازهای جوان‌ها، شرایط را برای بارور ساختن اهداف انقلاب فراهم کنیم و در این مسیر از هیچ اقدام فرهنگی و اجتماعی فروگذار نکنیم.

پژمان فر با اشاره به فرصت هایی که امام خمینی(ره) در دوران انقلاب به جوان ها داده است تصریح کرد: ما نیز چون امام باید فرصت های لازم را در اختیار جوان ها قرار دهیم و با برگزاری جلسات بحث‌ و گفتگو تلاش کنیم تا همان حس پیگیری دوران انقلاب را در میان جوان ها زنده کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر نقش و حضور مستمر جوان ها در روند انقلاب اظهار کرد: جوانان ما با درک و شناخت صحیح جایگاه خود در حفظ و ماندگاری این انقلاب می توانند پایه های این نهضت را بیش از پیش محکم و استوار کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه های چله انقلاب اسلامی که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می شود تصریح کرد: هنر ابزار انتقال پیام با ویژگی های مخاطبین است که می تواند در هر شکل و حرفه ای مخاطبان خود را در فضای انقلاب قرار دهد و آن‌ها را با ضرورت و اهداف انقلاب آشنا کند.

پژمانفر در خاتمه با بیان این که دستاورد های انقلاب در هیچ زمینه ای را نمی توان دست کم گرفت، تاکید کرد: با الگو برداری از هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری که سبب ساز و زمینه ساز تبدیل همه تهدید ها به فرصت تبدیل می شود، می توانیم در هر زمینه کاری و اجتماعی در راستای معرفی و انتقال هرچه بیشتر، عمیق تر و تاثیر گذارتر ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به مخاطبان و جهانیان تلاش کنیم.

شایان ذکر است ویژه برنامه های «چله انقلاب اسلامی» توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی در دو قالب همایش و نمایشگاه و با موضوعات دست برترجمهوری اسلامی، ایران هسته ای و رویایی امریکای در سراسر کشور برگزار می شود/س

برچسب ها: رئیس ، مجمع ، نمایندگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.