سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان:

نیافتن بلیت در موعد مقرر دلیل غیبت بازیکنان بود

در حالی که برخی از رسانه های ورزشی اعلام کردند که عده اي از بازیکنان مس کرمان دیروز به دلیل درست نشدن متمم قراردادهایشان، اعتصاب کردند و تمرین نمی کنند اما سرپرست مس کرمان نظر دیگری در این باره دارد.

ایرج کهندل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازیکنان تیم دیروز اعتصابی نکردند. برخی از بازیکنان به خاطر پیدا نکردند بلیت در تمرینات دیروز تیم غیبت داشتند اما امروز در تمرینات حضور یافتند.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در ادامه اظهار داشت: بازیکنانی همچون حسن خانی خواستار ارائه نسخه ای از متمم قراردادشان شدند که چند روز آینده متمم قراردادشان را درست می کنیم.

وي گفت: دیر رسیدن برخی از بازیکنان به تمرین تیم باعث شد که شایعاتی در خصوص اعتصاب آنها مطرح شود که این موضوع را تکذیب می کنم.

کهندل بیان داشت: تمرینات تیم دیروز با حضور لوکا بوناچیچ سرمربی تیم شروع شد که با برطرف شدن مشکلات همه بازیکنان امروز صبح تمریناتشان را آغاز کردند.

سرپرست تيم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: ما نسبت به باشگاه های دیگر دردادن مبلغ قرارداد بازیکنان جلوتر هستیم. مسئولان تیم مس کرمان تا الان 70 درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را پرداخت کردند و تا پایان فصل مابقی را تسویه می کنند.

وی بیان کرد: ما دو بازی خارج از خانه با تیم های سایپا و ذوب آهن داریم که امیدوارم دست پر به کرمان باز گردیم.

کهندل خاطر نشان کرد: مسئولان تیم تا الان به تعهدات مالی شان عمل کردند و مشکلی دراین زمینه تیم ما ندارد./مح

برچسب ها: مس کرمان ، بلیت ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.