سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

ایران اسلامی اقتدار خود را در کنار فشارها به دست آورد

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایران اسلامی اقتدار خود را در کنار فشارها و تهدیدها به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سرهنگ حمزه علیخانی در یادواره شهدای دانشجوی کردستان در سنندج، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون این تهدیدها و فشارها به اشکال مختلف وجود داشته است و جمهوری اسلامی در کنار این تهدیدها و فشارها بود که به اقتدار رسیده است.
وی اظهار کرد: استکبار از حضور نظامی و استفاده از این اهرم مایوس شده است و این قدرت را در خود نمی بیند که از طریق نظامی بر کشورمان فشاری وارد کند.
به گفته وی بنابراین به استفاده از جنگ نرم و ابزار اقتصادی روی آورده است که اگر به گفته مقام معظم رهبری این اهرم ها را نیز از آنها بگیریم دیگر دشمنان خلع سلاح می شوند.
جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: جمهوری اسلامی در زمینه سلاح های نظامی نیز به خودکفایی رسیده است.
وی افزود: شاید سلاح های آمریکا در مقابل سلاح های ما پیشرفته تر باشد اما آنچه که در پشت این سلاح ها قرار گرفته است قدرت ایمان و اعتقادات دینی است که توانسته است تاثیرات این سلاح ها را دو چندان کند.
سرهنگ علیخانی سپس به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای قدرت های جهانی قابل قبول نبود که فردی با دستان خالی انقلابی را به موفقیت برساند که تاثیراتی جهانی از خود به جای بگذارد.
وی افزود: برای این کشورها قابل تصور نبود که رژیم شاهنشاهی با وجود حمایت و پشتیبانی همه جانبه قدرت های جهانی، به این آسانی سقوط کند.
به گفته وی استکبار به صدور انقلاب همچون صدور یک کالا نگاه می کرد و تلاش های زیادی برای جلوگیری از صدور آن صورت داد.سرهنگ علیخانی افزود: تفکر انقلاب اسلامی اکنون بعد از 34 سال به شکل بیداری اسلامی در اقصا نقاط جهان خود را نشان می دهد./س
برچسب ها: اقتدار ، ایران ، فشارها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.