سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام حميدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

قابل تحسين بودن "کارنامه قوه قضائيه نسبت به سالهاي گذشته"

رئيس دادگستري سيستان و بلوچستان"عملکرد دستگاه قضا" را در بحث مفاسد اقتصادي و آسيب‌هاي اجتماعي مثبت دانست و گفت: کارنامه قوه قضائيه در دو سه سال اخير نسبت به سال‌هاي گذشته و مدت هاي مشابه کاملا مشهود و قابل تحسين است.

"حجت الاسلام ابراهيم حميدي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، "عملکرد دستگاه قضا" را در بحث مفاسد اقتصادي و آسيب‌هاي اجتماعي مثبت دانست و اظهار داشت: کارنامه قوه قضائيه در دو سه سال اخير نسبت به سال‌هاي گذشته و مدت هاي مشابه کاملا مشهود و قابل تحسين است.

وي ادامه داد: اين نهاد از جهت تسريع در رسيدگي‌ها ، قاطعيت در صدور آراء و اجراي سريع احکام بسيار نقش مؤثري داشته است.

حجت الاسلام حميدي با اشاره به کاهش جرائم خشن در سال‌هاي اخير افزود: طبق نظرسنجي‌هاي انجام شده، مردم نيز از قاطعيت دستگاه قضائي ابراز رضايت و خرسندي کرده‌اند .

وي با اشاره به منطبق بودن آراء قضائي با موازين قانوني و شرعي تصريح کرد: مصداق روشن اين موضوع رسيدگي به پرونده اختلاس بزرگ مالي است که با تدبير و تأکيدات رياست محترم قوه، پرونده‌ها ازاطاله دادرسي مصون ماندند .

حجت الاسلام حميدي با اشاره به برخوردهاي قاطعانه در پرونده فساد بزرگ مالي گفت: به نظر مي‌رسد تغييري که در ديدگاه قضات نسبت به قوانين و مقررات و آسيب‌هاي موجود در جامعه  در اثر رهنمودهاي رياست محترم قوه به وجود آمده است رمزموفقيت و موجب تسريع پرونده ها و صدور احکام قاطع شده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.