سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلی کلینیک نسیم شهر افتتاح شد

پلی کلینیک نسیم شهر با حضور فرماندار شهرستان بهارستان، معاونت سازمان تامین اجتماعی کشور، امام جمعه بخش بوستان و جمعیت دیگری از مسئولین افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم افتتاحیه پلی کلینیک که ظهر امروز انجام شد ضمن قدردانی از مسئولین در جهت این پروژه اظهار داشت: علی رغم توطئه های استکبار جهانی از بدو انقلاب کشور ما در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و رفاهی به خصوص حوزه بهداشت پیشرفت چشمگیری داشته است که این امر باعث کاهش مرگ و میر و افزایش امید به زندگی بوده است.

نوبخت با اشاره به این نیاز این شهرستان پلی کلینیک افزود: شهرستان بهارستان یکی از شهرستان های پر جمعیت استان است که در این چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته است و مردم این منطقه با افتتاح این پلی کلینیک دیگر به مراجعه بیمارستان های شهرهای همجوار نیازی ندارند.

نوبخت به نقش تامین اجتماعی اشاره کرد و اذعان داشت: وجود تامین اجتماعی مهمترین تحول عظیم در بحث درمان بوده و آرامش مردم را فراهم کرده است.
وي در پایان خاطر نشان کرد: مراسم کلنگ زنی این پروژه در شهریور سال 88 بوده که با همت مسئولین و هزینه ساختمانی 5/4 میلیارد تومان و هزینه تجهیزات 5/2 میلیارد تومان در سه طبقه امروز افتتاح شد./ل

برچسب ها: حضور ، بهارستان ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.