سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بهره برداری از 11 طرح گردشگري و مرمتي آذربايجان شرقي در دهه فجرسال جاری

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربایجان شرقی از بهره برداري از يازده طرح گردشگري و اتمام مرمت در استان آذربایجان شرقی طي دهه مبارك فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی افزود: طرح هاي گردشگري قابل بهره برداري در اين دهه شامل بخشی از پروژه هاي سرمايه گذاري بخش خصوصي و دولتي هستند.

وي تشريح كرد: شش مجتمع رفاهي بين راهي و سرويس بهداشتي در ورودي ها و سطح شهرستان هاي استان در دهه مبارك فجر افتتاح مي شوند.

محمدي با اشاره به پايان ساخت دو هتل بزرگ در شهرستان هاي تيريز و عجب شير بهره برداري از اين اماكن اقامتي را ديگر طرح هاي قابل افتتاح حوزه گردشگري آذربايجان شرقي در دهه فجر امسال خواند.

رئيس شوراي ثبت آثار تاريخي و فرهنگي استان همچنين يادآور شد: با اتمام عمليات مرمت و بازسازي سه مسجد تاريخي در شهرستان هاي تبريز و ميانه، اين مساجد نيز همزمان با دهه مبارك و خجسته فجر بهره برداري مي شوند.

محمدي برپايي ده ها برنامه فرهنگي و هنري از قبيل برگزاري مسابقات نقاشي، نمايشگاه ها و بازديد رايگان از موزه ها را از جمله برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر امسال در آذربايجان شرقي خواند.

وي همچنين با اشاره به مشاركت و حضور فعال عشاير و هنرمندان صنايع دستي آذربايجان شرقي در جشنواره بزرگ صداي عشاير در پايتخت، اين جشنواره را مشتمل بر انواع برنامه هاي فرهنگي، آييني و نمايشي خواند/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.