سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

معرفی صنایع دستی کرمانشاه در استان خوزستان

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایعlدستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: صنعتگران صنایع دستی استان کرمانشاه در روزهای 24 تا 28 بهمن ماه در نمایشگاه صنایع دستی استان خوزستان حضور فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نصرت اله سپهر در این رابطه اظهارداشت: صنایع دستی جذابیت خاصی دارد به نحوی که بعد از هر خرید علاقمندان از قطعات هنری استفاده می کنند و حاضر به تعویض آن نیستند در نتیجه هم اصلاح الگوی مصرف رعایت می شود هم تجمل گرایی و گرایش به کالاهای پر زرق و برق کاهش می یابد و می شود گفت که مصرف صحیح صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به این ارزش والای صنایع دستی بومی وظیفه خود می دانیم با استفاده از فرصت های زمانی مختلف صنایع دستی را به میان جامعه برده و آن را بهتر و بیشتر به مردم معرفی کنیم. صنعتگران در رشته های مختلف از جمله معرق آینه، سراج سنتی و دیگر اقلام صنایع دستی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه سراسری را؛ کامران امیریان در رشته معرف آیینه، سعید دهنوی در رشته سراج سنتی، فوزیه میلادی مدیر عامل تعاونی صنایع دستی شامل انواع اقلام صنایع دستی را تشکیل می دهند./س

برچسب ها: معرفی ، صنایع ، دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.