سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

2 مدال برنز انفرادی و تیمی شناگران دختران آذربایجانشرقی راه آورد رقابتهای قهرمانی کشور

تیم شنای دختران آذربایجانشرقی در رقابتهای شنای قهرمانی کشور دره های سنی 11-12 سال و 13- 14 سال کشور با 2 مدال برنز انفرادی و تیمی و 5 مقام چهارمی و پنجمی به کار در رقابتها پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رقابتهای شنای قهرمانی دختران 11 تا 12 و 13 تا 14 سال کشور از 13 الی 19 بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار و تیم آذربایجانشرقی با 19 ورزشکار ، مربی ، سرپرست و داور راهی این رقابتها شده بود.

در روز نخست رقابتها برای اولین بار در رده سنی 11 تا 12 سال شنای آذربایجانشرقی ، تیم 4 در 100 متر شنای دختران آذربایجانشرقی بر روی سکوی تیمی رقابها رفت و تیم آذربایجانشرقی در رشته 4 در 100 متر به مدال برنز تیمی رسید.

مدال برنز رقابتهای 4 در 100 متر دختران کشور در رده سنی 11 تا 12 سال به سروین عظیم زاده ، شقایق رنجبر ، شقایق زنده دل و ملسیا آقایی به مربیگری پروین شکری و لیلا حقیقت رسید و آذربایجانشرقی پس از تهران و توابع تهران دوم و سوم شدند.

در رقابتهای انفرادی شرقی آیلار معرفت شناگر رده سنی 13-14 سال استان توانست مقام سوم شنای 50 متر قورباغه را از آن خود کند.

وی در این دور از رقابت های کشوری توانست با زمان 41ثانیه و 12 صدم ثانیه بعد از شناگران خراسان رضوی و تهران به این جایگاه دست یابد.

در رشته 100 متر آزاد مهیا قلی زاده به مقام چهارمی کشور ، در 50 متر ازاد شقایق رنجبر به مقام پنجمی کشور، آیلار معرفی در رشته 100 متر قورباغه به مقام پنجمی ، شقایق رنجبر در رشته 100 متر آزاد به مقام پنجمی کشور و شقایق زنده دل در رشته 200 متر مختلط انفرادی به مقام پنجمی دست یافتند.

19 تیم آذربایجان شرقی ، اصفهان ، البرز ، بوشهر ، تهران ، توابع تهران ، خراسان جنوبی ، خوزستان،خراسان رضوی ، چهار محال و بختیاری ، زنجان، سیستان و بلوچستان ، کیش ، گلستان ، گیلان ، فارس ، قزوین ، قم و یزد برای حضور در این مسابقات حضور داشتند.

در ترکیب تیم اعزامی در رده سنی 11 تا 12 سال نازلی حضوری ، سپیده کارگر ، شقایق رنجبر ، شقایق زنده دل ، سروین عظیم زاده ، کوثر زینی زاده و سیده ملیسا آقایی حضور دارد.

در تیم اعزامی 13تا 14 سال آنیتا زیرک ، ایلار معرفت ، مرجان آهن پنجه ، محیا قلی زاد ه ، شکوفه خلیل نژاد ، نگین محمد زاده و مهسا نیک سیرت نمانیدگان استان خواهند بود.

پروین شکری و لیلا حقیقت مربیان و نفیسه آذرپیرا سرپرست و لیلا بهرامی داور کادر فنی اعزامی به این رقابتها بودند/س

برچسب ها: مدال ، برنز ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.