سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک کارشناس سياست خارجي:

حضور جليلي در سوريه قوت قلبي براي مردم اين کشور است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: اصلي‌ترين عامل نرسيدن معارضين سوري به اهدافشان حضور مردم سوريه در صحنه سياسي کشورشان بوده و حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران در اين کشور باعث دلگرمي ملت سوريه شده است.

"مصطفي قوام" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان در سوريه پس از نقض حريم هوايي اين کشور توسط رژيم صهيونيستي باعث قوت قلب مردم سوريه شده است، گفت: وظيفه شرعي و قانوني هر مسلمان اين است که از کشورهايي که در خط مبارزه با رژيم صهيونيستي فعال هستند، حمايت کند.

وي تصريح کرد: با توجه به نقض حريم هوايي سوريه توسط رژيم صهيونيستي لازم بود تا مقامات ايراني در سوريه حضور يابند تا رژيم اشغال‌گر قدس بفهمد اگر خطري براي سوريه ايجاد شود ايران اقدامات لازمه در جهت حمايت از اين کشور را انجام مي‌دهد.

اين کارشناس سياست خارجي در ادامه اظهار داشت: رژيم صهيونيستي با تجاوز به حريم هوايي سوريه به‌دنبال عکس‌العمل دولت بشار اسد بود تا بتواند شروع‌کننده جنگي ديگر در منطقه باشد.

وي افزود: رژيم صهيونيستي با اقدام تجاوزگرانه عليه سوريه به‌دنبال تجديد روحيه تروريست‌هاي سوري بود چرا که عاملان برهم زننده امنيت کشور سوريه در رسيدن به اهدافشان ناکام مانده‌اند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: اصلي‌ترين عامل نرسيدن معارضين سوري به اهدافشان حضور مردم سوريه در صحنه سياسي کشورشان بوده و حضور دبير شوراي عالي امنيت ملي ايران در اين کشور باعث دلگرمي ملت سوريه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلیلی ، ایران ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.