سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان‌های ایلام بر شناسایی مکان‌های جرم‌خیز در زندان‌ها

سرپرست حفاظت و اطلاعات امور زندان‌های ایلام گفت: شناسایی مکان‌های جرم‌خیز در زندان‌ها مهمترین راهکار برای پیشگیری از وقوع جرم و فرار زندانی است که باید به آن توجه جدی شود.




به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،
رحمان موحدی در حین بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی زندان‌های استان اظهار کرد: فرد زندانی به دلیل بارهای روانی و استرس‌های هر روزه حبس و دوری از جامعه و خانواده درصدد رهایی از حبس است، لذا شناسایی افراد یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم و فرار فرد زندانی است.

وی با اعلام رضایت از وضعیت فعلی و اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقاء سطح امنیت زندان‌ها استان افزود: هدف از این بازدید و نظارت برقراری هرچه بیشتر نظم، انظباط و از همه مهمتر امنیت در سطح زندان‌ها است.

موحدی با اشاره به تأثیر بازدیدهای مسوولان و کمیته ارتقاء نظم و امنیت از زندان‌ها خاطرنشان کرد: حضور مسوولان و روسای زندان‌ها در بین زندانیان مایه دلگرمی و آرامش خاطر آن‌هاست و درددل زندانیان با مسوولان باعث می‌شود از بارهای روانی آنها کاسته شده و قدم بزرگی در جهت کاهش آسیب رفتارهای پرخطر برداشته شود.

سرپرست حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان بر دقت و بازرسی هرچه بیشتر پرسنل زندان‌ها در وضعیت زندان و زندانیان تأکید کرد و گفت: در عین حفظ کرامت انسانی و شأن افراد زندانی هیچگاه نباید به آنها اعتماد کرد، چرا که برقراری هرچه بیشتر نظم و انضباط در گرو نظارت و دقت بیشتر پرسنل و مسوولان است.

در ادامه این بازدید اعضای کمیته به استماع حرف‌های زندانیان پرداختند و در جهت رفع مشکلات آنها در حد توان و در چارچوب قانون قول مساعد دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زندان ، ایلام ، جرم خیز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.