سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

تیم ووشو سیستان و بلوچستان به لیگ برتر صعود كرد

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: تیم ووشو این استان در مرحله نهایی لیگ دسته یك با وجود شكست از آذربایجان شرقی به دلیل برد در مقابل گروه بوشهر و كسب جایگاه سوم جدول رده بندی جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ،عباس شیبك افزود: بر اساس جدول رده بندی تیم های ووشو بوشهر، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم لیگ دسته یك كشور قرار گرفتند و به لیگ برتر صعود كردند.

وی گفت: در رشته ساندا عادل اعیانی در وزن 52 كیلوگرم، مهرداد جوشن پسند و احمدعلی رضاپور در وزن 56، صادق شیبك در وزن 60، منصور صادقی و سعید شیبك در وزن 65، سعید چهار دولی و صادق یوسفی قاسمی در وزن 70، محمدجواد صادق و سعید شهركی نیا در وزن 75، سعید رضایی و امین سالاری در وزن 80، اكبر سراوانی در وزن منهای 85 و دانیال ریگی و محمد رافع در وزن منهای 90 كیلوگرم اعضای تیم ووشو سیستان و بلوچستان را تشكیل می دهند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ووشوكاران استان در رشته تالو نیز شامل ابوذر شیبك، محمدجواد نعیمی، علی راد و بهنام حیدری هستند.

وی افزود: لیگ دسته یك ووشو كشور با حضور تیم های سیستان و بلوچستان، خوزستان، قم، ایلام و خراسان رضوی در گروه الف و اصفهان، سمنان، آذربایجان شرقی، بوشهر و كرمانشاه در گروه ب برگزار شد.

وی گفت: تیم ووشو سیستان و بلوچستان از شهریورماه سال آینده در رقابت های لیگ برتر كشور به مصاف حریفان خواهد رفت./س

برچسب ها: تیم ، ووشواستان ، درلیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.