سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون بانوان شهرستان شوش خبر داد

اجرای 300 برنامه در حوزه بانوان شوش

وی بانوان را اصلی‌ترین ارکان خانواده دانست و گفت: باید در راستای ایفای نقش بیشتر این ارکان خانواده در جامعه تلاش کرد و در اینباره باید بر اساس اصول دینی و موازین اجتماعی برنامه‌ریزی کرد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مرضیه رحمانی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده در راستای توانمندسازی بانوان در سطح شهرستان برای انجام بیشتر فعالیت‌های اجتماعی است و در این باره فعالیت‌های کارشناسی زیادی انجام شده است.

وی بانوان را اصلی‌ترین ارکان خانواده دانست و گفت: باید در راستای ایفای نقش بیشتر این ارکان خانواده در جامعه  تلاش کرد و در اینباره باید بر اساس اصول دینی و موازین اجتماعی برنامه‌ریزی کرد.

*ارتقای سطح نشاط اولویت نخست برنامه‌هاست

رئیس کمیسیون بانوان شهرستان شوش اظهار کرد: ارتقای سطح نشاط در جامعه با برنامه‌های در نظر گرفته شده بسیار اولویت دارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های تفریحی، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از زنان موفق و بانوان تاثیرگذار در جامعه پیرامون از جمله برنامه‌هایی است که در راستای ارتقای سطح نشاط جامعه شهری در برنامه‌های در نظر گرفته شده جای داده شده است.

وی با اشاره به اینکه به فعالیت‌های تخصصی در این باره توجه ویژه‌ای شده است، خاطر نشان کرد: تلاش شده است تا به فعالیت‌های کارشناسی و برگزاری همایش‌های تخصصی در این ایام توجه ویژه‌ای شود.

رحمانی‌فر تاکید کرد: ارتقای سطح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر سال‌جاری در مقایسه با گذشته بسیار مدنظر بوده است و تلاش شده تا برنامه‌های جدید‌تر و متنوع‌تری در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون بانوان شهرستان شوش اظهار کرد: برای برگزاری برنامه‌های در نظر گرفته شده بیش از 25 اداره عضو کمیسیون بانوان شهرستان شوش با ما همکاری کرده‌اند که در این زمینه از همه ادارات تشکر می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها در زمینه بانوان به دهه فجر ختم نمی‌شود و برای همه ایام سال نیز برنامه‌ریزی شده و به تناوب برنامه‌ها برای اجرا اعلام خواهد شد.
برچسب ها: نشاط ، بانوان ، شوش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.