سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

3 کشته و زخمی در جاده نوشهر

اوایل بامداد امروز براثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه سمند با تریلی بارکش (18چرخ ) در محور نوشهر - رویان 3کشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، این تصادف خونین در منطقه چیلک روی داد که در نتیجه آن یک نفر سرنشین جلو به هویت مصطفی غرباوی 30 ساله به علت شدت جراحات وارده به سر در دم کشته و راننده (پدر متوفی ) و سرنشین عقب نیز مجروح شدند.

مجروحان این سانحه توسط عوامل امدادی هلال احمر و 115 به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل و بلافاصله اقدامات کادر درمانی آغاز شد. یکی از مجروحان (پدر متوفی ) پس از اقدامات لازم پزشکی و درمانی بعداز 5 ساعت از بیمارستان مرخص و مجروح دیگرنیز به علت شدت جراحات وارده و خونریزی داخلی در حال حاضر در بخش i.c.u بیمارستان شهید بهشتی نوشهر تحت نظر و مداوا قرار دارد.

همگی این افراد اهل قائم شهر بودند که جهت کارهای شخصی قصد سفر به چالوس را داشتند.

محمد پورتیموری رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران گفت: به طور متوسط وقوع هفت تصادف و کشته شدن دو نفر و مجروح شدن هشت نفر در سوانح رانندگی در هر ماه، محورنوشهر - رویان را به پرحادثه خیزترین محور استان مازندران تبدیل کرده است که از بیشترین تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن برخوردار است.

وی تصریح کرد: از این رو آمادگی هر چه بیشتر در برخورد با سوانح احتمالی در این محور و مدیریت آن ها در کنار مجموعه اقدامات مهندسی به منظور ایمن سازی نقاط حادثه خیز از مهم ترین عوامل در کاهش هرچه بیشتر تلفات و خسارات ناشی از وقوع حوادث رانندگی در این محور است./س


برچسب ها: کشته ، تصادف ، نوشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.