سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تضمین صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور با 50 میلیون تومان اعتبار

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در آستانه بازی تیمش مقابل دارتاک لرستان گفت: با 50 میلیون تومان اعتبار تضمین صعود صنعت ساری را به لیگ دسته اول فوتبال کشور می دهم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، شبیر لطفی افزود در حال حاضر از مدعیان لیگ هستیم که بازیکنان با مشکلات زیاد مقابل حریفان حاضر می شوند.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه اظهار داشت: همان طور که اشاره کردم تیم جایگاه بسیار خوبی در جدول دارد و از مدعیان صعود است ولی هیچ مسئولی این تیم را حمایت نمی کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری افزود: اگر این تیم مورد حمایت مالی و معنوی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد، می نویسم و امضا می دهم که صنعت ساری را به لیگ دسته یک فوتبال کشور بیاورم.

لطفی تصریح کرد: بازیکنان جوان و بومی بسیار خوبی در اختیار داریم که این بازیکنان بدون هیچ چشمداتی برای هواداران و عشق و علاقه به شهرشان بازی می کنند.

سرمربی فوتبال صنعت ساری در پایان با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه برای تشویق تیم محبوب شهر خود خاطر نشان کرد: اگر مسئولان استانی و شهرستانی می خواهند این تیم صعود کند در حال حاضر وقت آن رسید و الان بهترین موقع برای حمایت همه جانبه مسئولان به تیم صنعت است.

تیم صنعت ساری از هفته هجدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور دوشنبه 16 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای ساری میزبان دارتاک لرستان است.

تیم فوتبال صنعت ساری هم اکنون با 27 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و از مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور محسوب می شود./س

برچسب ها: فوتبال ، تضمین ، دسته اول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.