سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علامه طباطبایی؛

آموزش زندگی جمعی به دانشجویان ورودی جدید

مراسم جشن استقبال از 1500 دانشجو در مقطع کارشناسی ورودی های جدید در تاریخ 16 بهمن ماه سال 91 از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

دکتر صحرایی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم جشن استقبال از 1500 دانشجو در مقطع کارشناسی ورودی جدید در نیم سال دوم در تاریخ 16 بهمن ماه از ساعت 9 الی 16 بعدازظهر در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: سخنرانان این مراسم دبیر محترم شورای انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه (دکتر شریعتی) هستند، همچنین کارگاه های آموزشی این مراسم شامل آئین نامه های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، مسائل انضباطی دانشگاه، مکان زندگی  جمعی و محیط دانشجویی، کارگاه های مشاوره آموزش داده می شود.

صحرایی در خصوص ماهیت مراسم بیان کرد: ماهیت این برنامه، جشن و آموزش برای دانشجویان جدید الورود است و همچنین تشکل های دانشگاه (بسیج دانشگاه) و نهاد معظم رهبری در این کارگاه غرفه دار هستند که کانون های وابسته به خود را عضوگیری خواهند کرد و کتابچه ای از ضوابط و آئین نامه ها برای دانشجویان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم که در این مراسم دانشجویان آنچه که لازمه شرایط زندگی جمعی است را در این شرایط فرابگیرند./ح
برچسب ها: دانشجو ، آموزش ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.