سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرم زاده: به خاطر بحث مقام آوری به بازی های اسلامی نمی رویم / هنوز دنبال تأیید لباس بانوان هستیم

نائب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال دلیل اعزام نشدن تیم ملی به مسابقات کشورهای اسلامی را ندادن قول مقام آوری عنوان کرد.

فاطمه کرم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد که اعزام نشدن تیم ملی بسکتبال بانوان به مسابقات کشورهای اسلامی قطعی است و توضیح داد: به خاطر اینکه بحث مقام آوری تیم های اعزامی به مسابقات مطرح شد بسیاری تیم ها از جمله ما را حذف کردند نمی دانم چرا، اما حالا که نوبت اعزام ما به یک مسابقه رسید حتماً باید مقام می آوردیم تمام تیم های اعزامی دیگر هم قول مدال دادند.

وی تأکید کرد: این بهترین موقعیت برای اعزام بسکتبال بانوان بود من حتی شخصاً با اکبر آبادی مسئول ورزش بانوان و مشحون رئیس فدراسیون صحبت کردم که وی هم با کمیته ملی المپیک وارد صحبت شد اما در نهایت به ما نه گفتند.

نائب رئیس بانوان بسکتبال گفت: امیدواری بازیکنان برای اعزام و خوشحالی های خود ما به کنار، ما در این مدت حتی اردوهای خود را هم برنامه ریزی کرده بودیم حالا هم با این اتفاق برای قبول کردن لباس های طراحی شده خود با آسیا رایزنی می کنیم متأسفانه استانداردهای پوششی بسکتبال به گونه ای است که با لباس های ما به هیچ عنوان موافقت نمی شود اما ما طرح خود را در وزارت ورزش تصویب کرده ایم و تلاشهایمان برای موافقت مهاجم بین المللی با این طرح هم ادامه دارد.

گفتنی است، تیم ملی بسکتبال بانوان طی دو سال گذشته هیچ فعالیتی نداشته و بازیکنان تنها در مسابقات لیگ های مختلف فعال هستند.

مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ هم از روز 20 بهمن آغاز می شود./آق

برچسب ها: کرم زاده ، بانوان ، لباس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.