سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ضعف تیم اقتصادی دولت گرانی خودرو را رقم زد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از مدیریت ضعیف دولت در زمینه اقتصاد کشور گفت: ضعف مدیریت و جولان دلالان از جمله عوامل افزایش قیمت خودرو در کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیر‌مؤذن با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو برای همه آحاد جامعه زیان‌بار است افزود: سیاست‌گذاری نادرست دولت در زمینه اقتصادی منجر به آوار شدن گرانی به ویژه در زمینه خودرو شده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش واسطه‌ها و دلالان در افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تصریح کرد: متأسفانه خودروسازان نیز به دنبال افزایش سود وارد بازی دلالان شده اند که این فشار مضاعفی بر مصرف‌کنندگان خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از مدیریت ضعیف دولت در زمینه اقتصاد کشور گفت: ضعف مدیریت و جولان دلالان از جمله عوامل افزایش قیمت خودرو در کشور است.

پیرموذن با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن در طی جلسات خود بر بحث حمایت از تولید تکیه دارد افزود: افزایش قیمت‌ خودرو و سایر ملزومات زندگی باید نظارت مسئولان کنترل شود.

وی یادآور شد: بیشترین آسیب به اقتصاد کشور از سوی دلالان وارد می‌شود چرا که برای سود بیشتر هر کسی را فدا می‌کنند و به این ترتیب افزایش قیمت‌ها را نیز باعث می‌شوند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با تأکید بر اینکه افزایش قیمت قطعات خودرو موجبات بالا رفتن ارزش ریالی خودرو در کشور شده است تصریح کرد: مسئولان باید تصمیم اساسی برای کاهش قیمت‌ها اتخاذ کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه افزایش قیمت ارز و محدودیت تولید نباید موجب افزایش قیمت خودرو و فشار بر مصرف‌کننده شود افزود: عامل اصلی گرانی‌های اخیر در بحث خودرو تیم‌ اقتصادی کشور و ضعف مدیریتی آن است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: امید است با تقویت مدیریت از سوی دولت و تأمین قطعات مورد نیاز صنعت خودروسازی شاهد کاهش قیمت‌ها و فشار موجود بر مصرف‌کنندگان باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، گرانی ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.