سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آمادگی گسترده برای استقبال از مسافرین نورزی در شهرستان ملکان

معاون فرماندار ملکان خواستار آماده سازی فضاهای اقامتی و تفریحی برای استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، یعقوبی در اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی ملکان که در محل فرمانداری تشکیل گردید افزود: همه امکانات دستگاههای دولتی برای آماده سازی و نظارت بر اماکن و محل های خدماتی در داخل شهر و بین شهری برای استقبال از مسافران نوروزی بسیج شده است.

وی افزود: جایگاه های سوخت رسانی و دستگاههای خودپرداز امسال نیز به طور شبانه روزی فعال خواهند بود تا زمینه رفاه مسافرین نورزوی فراهم گردد.

یعقوبی به وجود آثار تاریخی و گردشگری در شهرستان ملکان اشاره کرد و گفت شهرستان ملکان بلحاظ وجود آثار تاریخی از جمله قلعه بختک لیلان و پل دختران منطقه خوبی برای مسافرین و گردشگران نوروزی محسوب می شود.

در ادامه جلسه دبیر ستاد میراث فرهنگی و گردشگریب ملکان با اشاره به اقدامات انجام شده خواستار انسجام هر چه بهتر اعضای این ستاد در خدمات رسانی به مسافرین نوروزی شد.

خادمی از تشکیل کمیته های استقبال از مسافرین،امداد و نجات جاده ای،تنظیم بازار ،نظارت بر غذاخوری ها و رستوران های بین شهری و سوخت خبر داد و گفت در عید نوروز سال گذشته هزاران مسافر شهرستان ملکان را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده بوند. /س

 

برچسب ها: آمادگی ، گسترده ، مسافرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.