سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام پیشنهادها در کشور قانونی شد:

رونمایی از سامانه دبیرخانه ملی دائمی نظام پیشنهادها در جهاد دانشگاهی تهران

با رونمایی از سامانه دبیرخانه ملی نظام پیشنهادها در جهاد دانشگاهی با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رئیس جمهور این نظام در کشور قانونی شد.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل افتتاحیه سامانه دبیرخانه ملی نظام نظام پیشنهادها دکتر بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور با اشاره به موفقیت های نظام جمهوری در انقلاب اسلامی گفت: ما با توکل به خدا و با توکل به نیروی مردمی توانستیم مسیر انقلاب را با موفقیت طی کنیم و حضور مردم در صحنه های مختلف خصوصا عرصه های علم و صنعت همواره قابل توجه است.

وی افزود: زمانی در کشورمان پزشکان پاکستانی و بنگلادشی به شدت مانور می دادند ولی در حال حاضر کشورمان بی نیاز از دخالت کشورهای دیگر در عرصه های مختلف هوافضا، پزشکی و صنایع مختلف دیگر در حین استفاده از تجربه های بیگانگان و بدون تکیه بر آنها به بومی سازی علوم مختلف پرداخته است و این هنر ایرانی است و ما شاهدیم که امروزه تفکر اسلامی از ایران به سوی کشورهایی که زادگاه اسلام بوده اند پیش می رود و این نشانه ظرفیت بالای کشورمان در عرصه های مختلف است.

بزرگیان با بیان اینکه یکی از راه های شکوفایی ظرفیت های کشور بحث نظام پیشنهادها است گفت: تفکر جمعی همواره نتایج مثبتی داشته به طوری که همواره در تعالیم و تفکرات دینی مشارکت و مشورت به شدت مورد توجه بوده است.

وی بر لزوم حاکمیت نظام ضابطه ای در ادارات تاکید کرد و گفت: با وجود حاکمیت نظام روابطی در برخی شرکت ها جایگزینی نظام ضابطه ای کاری دشوار بود ولی ما این بستر را فراهم کرده ایم و امروز آن را قانونی ساخته ایم.

وی افزود: برای نظام پیشنهادها در کشور طرح 4 صفحه ای نوشته شد و با امضای هیئت دولت و ریاست جمهوری این طرح در کشور قانونی شده و جهاد دانشگاهی تهران با توجه به سابقه طولانی در این عرصه به عنوان خانه نظام پیشنهادها در کشور انتخاب شد و می تواند همانند اتاق فکری باشد که تمام تجربیات افراد مختلف را ارایه دهد تا این نظام نقش کلیدی خود را در پیشبرد عدالت و پیشرفت در کشور نشان دهد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.