سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دهه فجر ایستادگی همیشگی ملت را به رخ می‌کشد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دهه فجر ایستادگی همیشگی ملت را در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی به رخ جهانیان می‌کشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمودرضا جمشیدی افزود: دهه فجر ایام اللهی است که یادآوری آن عزم ملت ایران اسلامی را در پاسداری و پایداری و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی استوارتر می‌کند.
وی دهه فجر را یک فرصت مغتنم برای ملت انقلاب ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: این فرصت مغتنم برای تجدید میثاقی است که مردم با امام و رهبری انقلاب بسته‌اند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: دهه فجر یادآور خاطرات شیرین و حماسه باشکوه و ماندنی مقاومت مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح و خونخوار پهلوی است.
وی همچنین دهه فجر را یادآور پایمردی زنان و مردان فداکاری دانست که در راه آرمان‌های بلند خویش و در راه حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از بذل جان و مال خویش دریغ نداشتند.
حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی افزود: مردان و زنان ایران اسلامی همزمان با دهه فجر با اعلام پایمردی و ایستادگی خود به همه زیاده‌خواهان عالم می‌گویند: تا جان در بدن داریم در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست./س
برچسب ها: قم ، دهه فجر ، ایستادگی ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.