سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

روانشناسان سلامت آماده پاسخگویی به مردم

همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه برنامه های متعددی در مراکز بهداشتی- درمانی مناطق 22 گانه تهران برگزار می شود.

اعظم قبادی، مدیرخانه سلامت امام زاده حسن(ع) در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های خانه سلامت در دهه فجر گفت: خانه سلامت محله امام زاده حسن(ع) هر ساله با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی را در حوزه بهداشت و درمان و آموزش ویژه ساکنان این محله برگزار می کند، تست قند خون و فشار، برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی، چگونگی تفکر، پرورش خلاقیت، آموزش مهارت های حسی و حرکتی و کلاس های آموزشی شناخت بیماری های هموفیلی، تالاسمی، آنفولانزا از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های کودکان افزود: در این کارگاه آموزشی به کودکان شعرخوانی، مفاهیم علوم، خواندن و حفظ سوره های قرآن کریم توسط مربیان خانه سلامت آموزش داده می شود.

وی برگزاری مشاوره های فردی را یکی دیگر از برنامه های دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: روان شناسان خانه سلامت در جلسات مشاوره های فردی درباره موضوعاتی همچون لج بازی کودکان، پرخاشگری، اختلالات رفتاری، استرس و تغذیه کودکان با والدین صحبت می کنند.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه آموزش مامایی طی ماه جاری اشاره کرد و گفت: به دلیل افزایش بیماری های عفونی و شایع در زنان، کارگاه های آموزشی مامایی با موضوع بیماری زنان و مامایی برگزار می شود که در این کارگاه ها راه های شناخت بیماری، راه های درمان و رعایت بهداشت توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی شهروندان در روز 22 بهمن ماه همایش پیاده روی خانوادگی از جلوی درب خانه سلامت تا میدان آزادی برگزار می شود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.