سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن فلوربال:

انجمن فلوربال کارگاه آموزشی برگزار می کند

رمضانعلی دولو از گسترش رشته فلوربال در 14 استان خبر و اظهار داشت: کمک های فدراسیون جهانی تا پایان هفته جاری از گمرک ترخیص می شود.

رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن فلوربال در تعاملی کاملا هماهنگ با مسئولان فدراسیون جهانی برای پیشرفت سطح فنی فلوربال کاران و گسترش رشته ی فلوربال در کشورمان است از این رو فدراسیون جهانی در راستای تحقق اهداف انجمن فلوربال کشورمان و حمایت از این رشته کمک هایی را به انجمن فلوربال داشته است.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی اقلام درخواستی انجمن فلوربال کشورمان که شامل 1000 عدد توپ و 400 عدد چوب مخصوص را به صورت رایگان از فنلاند محل استقرار فدراسیون جهانی به کشورمان ارسال کرده است و تا یک هفته ی آینده ترخیص و توزیع می شود.

دولو افزود: انجمن فلوربال تفاهم نامه ای را با سازمان ورزش و شهرداری استان تهران امضا کرده است بر طبق این تفاهم نامه انجمن فلوربال با همکاری ورزش شهرداری استان تهران در 23 منطقه راه اندازی می شود البته زمان دقیق مشخص نشده است اما در آینده نزدیک این اتفاق خوشایند رخ می دهد.

رئیس انجمن فلوربال تصریح کرد: انجمن فلوربال در هفته ی گذشته در راستای کشف و پرورش استعدادهای جدید و گسترش رشته فلوربال اولین باشگاه ورزشی این رشته را با همکاری شهرداری منطقه 2 در میدان بهرود تهران تاسیس کرده است البته مسئولان انجمن فلوربال برای توسعه این رشته در 4 استان کشور فلوربال را راه اندازی کرده است.

دولو ادامه داد: انجمن فلوربال در نظر دارد اولین دوره کارگاه آموزشی فلوربال با حضور نمایندگان 23 گانه در استان تهران برگزار کند.

مسئولان نامه ی مربوط برگزاری این کلاس ها را به مسئولان فدراسیون انجمن های ورزشی ارسال کرده است و تا کنون پاسخی مبنی بر رد یا تأیید این برنامه از سوی مسئولین ارایه نشده است.

دولو تصریح کرد: در مجمع عمومی که همزمان با دومین دوره مسابقات در سوئیس برگزار شد مسئولان این مجمع درباره رأی به حضور 4 ساله ی من در عضو کمیته قوانین و مقررات فدراسیون جهانی دادند از این رو به مدت 4 سال از سال های 2016-2012 در سمت خود ابقا شدم./آق

برچسب ها: فلوربال ، فدراسیون ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.