سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

توزیع میوه شب عید از20 اسفند

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از توزیع میوه شب عید از تاریخ 20 اسفند ماه در فارس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، محمد ابراهیم صداقت با اشاره به زمان توزیع میوه شب عید در طرح تنظیم بازار، گفت: ذخیره سازی سیب و پرتغال در استان فارس به خوبی انجام شده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی تصریح کرد: این میوه ها در راستای اجرایی کردن طرح تنظیم بازار در سطح شهر و استان فارس پخش می شود اما مردم نمی توانند تمامی درخواست های میوه ای خود را از این طریق پوشش دهند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در خصوص وضعیت مرغ در ایام شب عید نیز یادآور شد: در حال حاضر مرغ منجمد با نرخ کیلویی پنج هزار تومان در سطح شهر شیرازتوزیع شده و شهروندان می توانند مرغ مورد نیاز خود را از شرکت های تعاونی و مراکز مشخص شده خریداری کنند.

صداقت افزود: نگرانی از بابت مرغ شب عید وجود ندارد زیرا ذخیره سازی به مقدار لازم انجام شده و در اسفند ماه به بازار وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز مصرفی نیز ذخیره سازی خواهد شد، ادامه داد: نیمه دوم اسفند ماه پخش گوشت قرمز انجام می شود و در حال حاضر نیز وضعیت بازار آرام و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه پیگیر دریافت سهمیه جدید در خصوص توزیع برنج هستیم، یادآور شد: شش هزار تن برنج هندی و آرژانتینی در بازار توزیع شد و در تلاشیم که این روند ادامه داشته باشد.

صداقت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم نباید نگران بازار شب عید باشند، گفت: مایحتاجی که در ایام شب عید مورد احتیاج مردم است و دولت نیز برای آنها برنامه دارد به طور حتم تامین کامل می شود.

وی افزود: مردم نباید در هیچگونه از این موارد نگرانی داشته باشند زیرا ذخیره سازی ها به خوبی انجام شده است./س

برچسب ها: توزیع ، میوه ، عید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.