سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

امام خمینی (ره) به مردم ایران و آزادی خواهان جهان، عزت نفس داد

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیان گفت: امام خمینی (ره) به عنوان رهبری معنوی و خودساخته، به مردم ایران و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان، عزت نفس و خودباوری داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام سید اقبل راستگویی، در همایش سازمان های مردم نهاد شهرستان لردگان گفت: امام خمینی (ره) به مردم ایران و جهان عزت، خود باوری و افتخار داد و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت های آن عزیز سفر كرده است.

وی با بیان اهمیت حضور تشكل های غیر دولتی در كنار تشكلیات دولت به منظور افزایش مشاركت مردم در اداره امور، تاكید كرد: نقش مشاركت مردمی و سازمانهای غیر دولتی در تحقق آرمان ها و اهداف جوامع ترقی خواه امروزی، كلیدی است و اگر تحقق این آرمان ها را به تعبیر توسعه همه جانبه بدانیم، این توسعه بدون مشاركت مردم محقق نمی شود.

حجت الاسلام راستگویی تصریح كرد: وظایف دستگاه ها و دولت در تحقق اهداف توسعه فراوان است و لازم است بخشی از این وظایف، به سازمان های مردم نهاد، محول شود.

مریم صادقی مسئول كمیته امور بانوان فرمانداری لردگان نیز در این همایش، با بیان اهمیت حضور نهادهای غیر دولتی در اداره امور، گفت: سازمان های مردم نهاد (سمن ها) میتوانند دولت ها را در اموری نظیر حفاظت محیط زیست كمك كنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.