سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

قصد دشمن از بین بردن وحدت مردم سوریه است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ملت سوریه قصد از بین بردن وحدت بین مردم و حاكمیت این كشور را دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام علی شیرازی، درباره اهداف آمریكا در كشور سوریه افزود: در تحولات مصر و لیبی، آمریكا از حاكمیت دفاع کرد و در مقابل خواست انقلاب مردم ایستاد، اما در سوریه، بدنبال تقویت تروریست ها و تضعیف دولت سوریه است.

وی گفت: نوع برخورد آمریكا با سوریه نشان می دهد، سیاست دولت مردان آمریكایی برخلاف خواست مردم است، چرا كه مردم از حاكمیت دفاع می كنند اما دشمن می خواهد وحدتی بین مردم و حاكمیت وجود نداشته نباشد.

شیرازی تصریح کرد: حاكمیت سوریه از جبهه مقاومت از جمله حزب الله لبنان و ملت فلسطین حمایت می كند به همین دلیل هم دشمن می خواهد حكومت سوریه را تخریب كند.

به گفته وی، چنانچه بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در كنار اسرائیل قرار داشت، آمریكا از او دفاع می كرد.

شیرازی گفت: آمریكا با حمایت از گروه های تروریستی، یك عده تروریست را در برابر مردم سوریه قرار داده است و این گروه ها هر روز مردم بی دفاع این كشور را می كشند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، در پاسخ به دلیل هراس دشمن از نیروی مردمی قدس افزود: دشمن علیه هر كس كه قدرتش بیشتر باشد، توطئه می كند و ترس دشمن از اقتدار نیروی قدس نیز باعث شده تا درصدد تخریب این نیروی مردمی باشد.

شیرازی تاكید كرد: به یاری خدا، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز به روز عظمت و اقتدارش بیشتر می شود.

این مسئول نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای سخنرانی در مراسمات دهه فجر به شهركرد سفر كرده بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.