سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اشتغال پایدار، مستلزم اجرای كامل طرح توسعه كشاورزی است

استاندار خوزستان گفت: اشتغال پایدار مستلزم اجرای كامل طرح توسعه كشاورزی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ 'سیدجعفر حجازی' در كارگروه توسعه كشاورزی در سالن جلسات استانداری خوزستان اظهارداشت: توسعه صنعت كشاورزی به پیشرفت در اشتغال مناطقی كه منابع و فرصت اشتغال‌ كافی ندارند كمك می كند.

وی با اشاره به اینكه توسعه كشاورزی، مهمترین موضوع دستورالعمل‌های سال جاری است افزود: اجرای صحیح این طرح، باعث افزایش تولید و كاهش مهاجرت از روستا به شهرها می شود.

حجازی تصریح كرد: با توسعه كشاورزی در خوزستان به محصولات وارداتی نیاز نیست و در صورت مازاد محصول، به استان‌های دیگر و خارج از كشور صادر خواهد شد كه امتیاز بزرگی برای استان محسوب می شود.

استاندار خوزستان با تاكید بر اینكه بانك‌های عامل با مشكل مالی مواجه نیستند ادامه داد: تا چند روز آینده، یك هزار و 400 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات هفت درصدی به سقف اعتبارات استان اضافه می شود.

وی از جهاد كشاورزی خواست طرح‌هایی كه در بانك عامل انعقاد قرارداد شده و هنوز پرداخت نشده را پیگیری كنند زیرا درصد زیادی از آنها نزد بانك‌های عامل راكد مانده است.

حجازی گفت: دو طرح به بانك صادرات واگذار شده كه این طرح در اهواز به ارزش 30 میلیارد ریال و در اندیمشك به ارزش 12 میلیارد ریال است.

استاندار خوزستان اضافه كرد: در ماه جاری، 189 طرح به مبلغ 760 میلیارد ریال مربوط به طرح های شیلاتی دردست اقدام داریم ./س


برچسب ها: اشتغال ، اجرا ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.