سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانوش نیک بین: رضوانی از عهده سرپرستی شنا و شیرجه برمی آید

سرپرست سابق تیم های شنا، شیرجه و واترپلو در جلسه تودیع و معارفه رضوانی گفت: خیلی خوشحالم که رضوانی عهده دار سرپرستی شنا، شیرجه و واترپلو شده است.

برانوش نیک بین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: از اینکه مسئولیت شنا و شیرجه را به رضوانی سپردم احساس آرامش می کنم.

نیک بین در ادامه بیان داشت: خودم را عضوی از خانواده شنا می دانم تا آنجا که در توانم بود قدم های مثبتی برای رشته شنا و شیرجه برداشتم.

وی در ادامه بیان داشت: هفته پیش استعفایم را تقدیم عباسی وزیر ورزش و جوانان کردم و عباسی بعد از بررسی وضعیت موجود، به من اعلام کرد که دیگر نمی توانم سرپرستی را ادامه دهم. به خاطر همین من قبول کردم که کنار بروم و رضوانی جای مرا بگیرد.

نيک بين تصریح کرد: پست سرپرستی تجربه خوبی برایم بود و توانستم به تجربیات دیگرم اضافه کنم. بحث تعلیق باعث شد که بازیکنان ما از شرکت در مسابقات برون مرزی محروم شوند و این موضوع برایم خیلی سنگین و سخت بود.

سرپرست سابق شنا و شیرجه و واترپلو گفت: اگر مسئولان وزارت ورزش حمایت های لازم را انجام ندهند رضوانی سرپرست جدید نمی تواند از عهده کارش در شنا و شیرجه برآید.

نیک بین عنوان کرد: رضوانی سرپرست جدید خیلی با انگیزه است، وی یک حامی در کنار بازیکنان و ملی پوشان شنا و شیرجه است، امیدوارم با تدابیر رضوانی محرومیت بازیکنان برطرف شود و آنها بتوانند در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اگر مربیان تیم ملی روی بازیکنان ملی پوش بیشتر کار کنند به طور حتم می توانیم در شنا و شیرجه  عناوین خوبی را در میادین بین المللی کسب کنیم. تیم ملی شیرجه و واترپلو می تواند در مسابقات 2014 کره جنوبی جزو مدعیان قهرمانی باشند و امیدوارم شاهد خبرهای خوبی از تیم ملی باشیم.

نيک بين خاطر نشان کرد: از تمام رسانه های ورزشی معذرت می خواهم که موبایلم را خاموش کردم. من می خواستم بعد از تعیین تکلیفم در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جواب دوستان رسانه ای را بدهم./مح
برچسب ها: شنا ، شیرجه ، واترپلو ، نیک بین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.