سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله علوی گرگانی:

انقلاب اسلامی بهترین هدیه خداوند به ملت ایران بود

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی بهترین هدیه خداوند به ملت ایران بود، گفت: باید ایام دهه فجر را قدر بدانیم و در خدمت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله علوی گرگانی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، در دیدار جمعی از بسیجیان سازمان بسیج کارگری سپاه علی بن ابیطالب(ع) با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفتند: باید درایام دهه فجر بدانیم که خداوند چه نعمت هایی به ما داده و چه قدرت نمایی کرده است.
 
وي با بیان این که دردوران انقلاب حق و باطل نمایان و جایگاه انسان ها عوض شد، افزودند: در ایام شکل گیری انقلاب همه مردم و گروه ها یک دل و یک صدا از امام حمایت و پشتیبانی کردند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: بعد از انقلاب گروه ها و جمعیت هایی که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را فریاد می زدند، دسته دسته شدند، حتی برخی از آنان چنان موضع گرفتند که از کشور نیز بیرون رفتند.
 
معظم له با تاکید بر ضرورت حفظ و نگهداری دین، اظهار داشتند: انسان باید جایگاه دینی خود را حفظ کند؛ دینداری آنهایی که در کربلا بودند به جایی رسید که حاضر شدند خون و جان خود را در راه خداوند بدهند.
 
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که دین برخی ها، دین نان است و واقعی نیست، یادآور شدند:  124 هزار پیامبر آمد تا به ما یاد دهند که از دین خود نگهداری کنیم.
 
وي بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرده و گفتند: گرامیداشت این روز تاریخی برای آن است که مردم خاطرات گذشته را از یاد نبرند و نسل جدید نیز با آن آشنا شوند.
 
آیت الله علوی گرگانی در پایان با تاکید بر این که انقلاب اسلامی بهترین هدیه خداوند به ملت ایران بود، گفتند: باید ایام دهه فجر را قدر بدانیم و در خدمت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: حوزه نيوز
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.