سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین آزمایشگاه نانوتکنولوژی دانش‌آموزی فارس به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: اولین آزمایشگاه نانو تکنولوژی ویژه دانش‌آموزان استان فارس در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمدحسین خواجه‌زاده با اعلام این خبر افزود: این آزمایشگاه در محل پژوهش‌سرای دانش‌آموزی رازی ناحیه 2 شیراز ایجاد شده که به‌زودی افتتاح می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش فارس گفت: اعتبار راه‌اندازی این آزمایشگاه با همکاری استانداری فارس و آموزش و پرورش فارس تامین شده است.

خواجه‌زاده با اشاره به اینکه این آزمایشگاه دارای 100 متر مربع مساحت است، گفت: با راه‌اندازی آن روزانه در هر ساعت به بیش از 60 دانش‌آموز در خصوص نانو تکنولوژی و آخرین یافته‌ها و دستاوردهای آن آموزش داده می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس همچنین افزود: این آزمایشگاه دارای دو فضا برای انجام آموزش‌های تئوری و عملی است.

خواجه‌زاده گفت: امیدوار هستیم که راه‌اندازی این آزمایشگاه نقطه شروعی برای راه‌اندازی دیگر آزمایشگاه‌ها در کل شهرستان‌ها ومناطق استان باشد.

وی گفت: راه‌اندازی این آزمایشگاه آن هم در شرایطی که دشمن از همه راه‌ها در تلاش برای مقابله با ما است را ناشی از عزم جدی مسوولان ، دانش‌آموزان و فرهنگیان استان برای فتح قله‌های علم و دانش ارزیابی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.