سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبر محمودی اعلام کرد:

آغاز عملیات تعویض صندلی های استادیوم یادگار امام تبریز

اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: عملیات نصب صندلی های شکسته استادیوم یادگار امام ره تبریز برای میزبانی رقابتهای لیگ فوتبال جام باشگاههای آسیا آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکبر محمودی افزود: به همت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و پیگیری های استانداری و اداره کل ورزش جوانان آذربایجان شرقی، عملیات نصب 15 هزار صندلی به ارزش 4 میلیارد ریال آغاز شده و تا آغاز رقابتهای لیگ باشگاههای آسیا اتمام خواهد یافت.

وی تصریح نمود: اکیپ های متعددی عملیات نصب صندلی ها را آغاز کرده اند.

دبیر ستاد برگزاری رقابتهای فوتبال لیگ باشگاههای آسیا در تبریز تصریح کرد: 15 هزار صندلی های شکسته شده در جریان دیدارهای تیم های تراکتورسازی در لیگ برتر در سال 90 و بخشی در سال 91 شکسته شده است.

وی گفت: نگهداری صندلی های استادیوم یادگار امام ره بخشی از وظایف تماشاگران فهیم وپرشور آذربایجانشرقی و تبریز بوده و امید داریم دیگر شاهد شکسته شدن صندلی ها نبوده و نباشیم چون یکی از نمرات منفی در کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نبود صندلی در استادیوم به شمار میرود.

محمودی اظهار داشت: با تمام توان و قوا در اکیپ های متعدد در حال رفع نواقصاتی در استادیوم یادگار امام ره تبریز هستیم که از سوی AFC اعلام شده و تا 25 بهمن عملیات آماده سازی استادیوم اتمام و استادیوم آماده برگزاری رقابتها خواهد بود.

دبیر ستاد برگزاری مسابقات خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اقدامات 11 دستگاه دولتی در برگزاری این مسابقات و رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نیاز به تسریع بیشتری دارد.

اکبر محمودی افزود: شهرداری تبریز، اداره کل فرودگاه های استان، فرمانداری شهرستان تبریز، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، هیات فوتبال، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد، راه و شهرسازی، برق منطقه ای و مخابرات استان دستگاه هایی هستند که در برگزاری این مسابقات و رفع نواقص ورزشگاه یاد شده با ستاد همکاری دارند.

وی گفت: این ستاد انتظارات خود از دستگاه های یاد شده را تهیه و در اختیار آنها قرار داده وانتظار داریم این دستگاه ها در سریع تر زمان ممکن انتظارات ستاد را برآورده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز محل برگزاری مسابقات خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی، اظهارکرد: این اداره کل در خصوص رفع نواقص داخل ورزشگاه کارهای زیادی انجام داده و سعی دارد با جذب بودجه و اعتبار از سوی وزارت ورزش، دیگر نواقص این ورزشگاه را رفع کند.

محمودی گفت: نصب ژنراتورهای استاندارد در ورزشگاه برای تامین برق در مواقع ضروری، رساندن لوکس نورافکن ها از 300 به 1500، تجهیز اتاق دوپینگ و تعویض صندلی های جایگاه ویژه از جمله کارهایی است که از سوی اداره کل در این ورزشگاه انجام شده و دیگر نواقص و ایرادهای گرفته شده است.

وی اضافه کرد: تعویض نیمکت ذخیره ها و تعبیه نیمکت های 22 نفری، نصب تیر دروازه آلومینیومی و تجهیز اتاق فوریت های پزشکی نیز به زودی در این ورزشگاه انجام می شود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین مصاف آسیایی خود هشتم اسفند در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الجزیره امارات است.

این تیم در گروه A با تیم های الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات هم گروه است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.