سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان رباط کریم خبر داد:

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پرند تا پایان سال 91

فرماندار شهرستان رباط کریم از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر شهر پرند رباط کریم تا پایان سال 91 خبر داد.

بیژن سلیمانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه ساخت و ساز مسکن در شهر جدید پرند رباط کریم یکی از گسترده ترین و پیچیده ترین پروژه های عمرانی دولت است، گفت: با توجه به شرایط خاص پرند، وزیر راه و شهرسازی با عنایت ویژه ای هر 3 هفته یک بار با حضور در این پروژه از نزدیک به بررسی مشکلات و پیشرفت ها می پردازد.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث ایستگاه مترو پرند در روز گذشته زده شد، تصریح کرد: 70 درصد خط متروی پرند تهران اجرایی شده و در نیمه اول سال 92 از این خط بهره برداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه طبق مذاکرات انجام شده در رباط کریم هم ایستگاه مترو احداث خواهد شد ادامه داد: تا پایان امسال 10 هزار واحد مسکن مهر در شهر پرند افتتاح خواهد شد.

وی از افتتاح 3500 واحد مسکنی مهر آبشناسان شهر رباط کریم تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: رمپ و روپ مسکن آبشناسان در آزاد راه تهران ساوه 20 درصد اجرایی شده و تا آخر اسفند به اتمام خواهد رسید.

سلیمانپور افزود: در آخرین بازدید وزیر راه و شهرسازی 3 قطعه زمین رایگان برای ایجاد کمیته امداد، دادگستری و بهزیستی در رباط کریم تعلق گرفت.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه برپایی نمایشگاه بهاره از اختیارات کمیته تنظیم بازار است، افزود: قرار است برای عرضه کالاهای اساسی و ضروری مردم در شهر جدید پرند نمایشگاه بهاره برپا شود.

وی خاطر نشان کرد: در چند روز آینده مسجد امام علی (ع) شهر پرند افتتاح خواهد شد./ز

برچسب ها: مسکن ، تهران ، ساوه ، پرند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.