سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اتحاد عامل اصلی تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه سنندج گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران مهم‌ترین عامل تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، ماموستا مجتهدی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران و رهبری‌های امام راحل 34 سال پیش انقلابی را در ایران اسلامی پایه‌گذاری کرد که در نوع خود بی‌نظیر و الگویی برای حرکت‌های انقلابی ملت‌های آزاده در جهان است.
وی حضور همه جانبه مردم در صحنه را مهم‌ترین دلیل استمرار پیروزی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: اتحاد و همبستگی ملت ایران و رهبری‌های مقام معظم رهبری کشتی عظیم انقلاب اسلامی را با اقتدار و پیروزی تمام به جلو حرکت می‌دهد و تهدیدات و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آن را از حرکت بازدارد.
امام جمعه سنندج اضافه کرد: دشمنان باید بدانند یکپارچگی و اقتدار ایران اسلامی خط قرمز همه اقوام و مذاهب کشور است و با تمام توان از این عظمت و اقتدار دفاع کرده و به هیچ دشمنی اجازه خدشه‌دار کردن وحدت و انسجام ملی را نخواهند داد.
امام جمعه سنندج از اتحاد و همبستگی ملت ایران به عنوان مهم‌ترین عامل تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان نام برد و گفت: تا زمانی که مردم ایران به عنوان یک ید واحد زیر لولی رهبری حرکت می‌کنند هیچ دشمنی توانای لطمه‌زدن و خدشه‌دار کردن این انقلاب الهی را نخواهد داشت./س
برچسب ها: اقتدار ، ایران ، اتحاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.