سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخفیف 70 درصدی مراکز اقامتی سرعین در جشنواره زمستانی

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در طول برگزاری جشنواره زمستانی سرعین، گردشگران و مسافران می توانند از تخفیف 70 درصدی مراکز اقامتی این شهرستان برخوردار شوند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،یحیی نقی زاده روز شنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره زمستانی  اضافه کرد: علاوه بر این در طول مدت برگزاری جشنواره مراکز پذیرایی با 20 درصد و آبهای گرم معدنی با 50 درصد تخفیف به میهمانان این جسنواره ارائه خدمت خواهند کرد.

دومین جشنواره سراسری ورزشهای زمستانی سرعین با هدف توسعه گردشگری در استان اردبیل و شناسایی ظرفیتها و قابلیتهای این منطقه برای ورود گردشگران زمستانی بویژه در زمینه ورزشی در منطقه گردشگری آیلان درسی این شهرستان برگزار می شود.

برای مسابقات زمستانی و مفرح در هفت رشته ورزشی، ساخت تندیس یخی و برفی در سطح ملی، ساخت آدم برفی، سورتمه سواری و تیوپ سواری، گلوله برفی و نقاشی برای کودکان از جمله مهمترین برنامه های این جشنواره در ایام 45 روزه برگزاری عنوان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان همچنین از اهدا جوایز ویژه در این جشنواره خبر داد و یادآور شد: برای اولین بار در این جشنواره به برنده ویژه آن یک دستگاه خودرو سواری پراید اهدا خواهد شد که می تواند در کنار جوایز ارزشمند دیگر مشوقی برای ورود گردشگران به منطقه باشد.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری این جشنواره  به بخش خصوصی واگذار شده است، یادآور شد: بخش خصوصی با توجه به انگیزه و کسب درآمد می تواند در جذب گردشگران و تحقق اهداف پیش بینی شده موثرتر عمل کند.

تقی زاده ادامه داد: علاوه بر این به منظور ایجاد زمینه مشارکت مدارس و دانشگاه ها تورهای نیم روزه و یک روزه رایگان از اردبیل به سرعین برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری صنایع دستی، پخت آش دوغ، حلوای سیاه به عنوان سوغاتی مهم اردبیل و... را از مهمترین برنامه های جنبی این جشنواره برشمرد.
برچسب ها: سرعین ، جشنواره ، زمستانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.