سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جواد مزدآبادی: درایت امام خمینی(ره) مردم را از سلطه سلطنت شاه رها کرد

درایت امام خمینی(ره) مردم را از شر نظام 2500 ساله شاهنشاهی و زیر سلطه بودن انگلستان نجات داد.

جواد مزدآبادی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی نبود که به این سادگی بدست آید.

وی ادامه داد: هزاران خانواده درگیر براندازی نظام 2500 ساله شاهنشاهی بودند تا ایران را از شر سلطنت و زیر سلطه کشورهایی چون انگلستان نجات دهند.

مزدآبادی با اشاره به اهداف مردم و نظام شاهنشاهی تصریح کرد: نظام شاهنشاهی و سلطنت طلب ها می‌خواستند جامعه را به سمت تجدد گرایی پیش ببرند تا با این هدف تمام باورهای مذهبی مردم را زیر سوال ببرند.

این کارگردان اظهار داشت: خون سید الشهدا در رگهای مردم ایران وجود دارد و زیر سوال بردن باورهای مذهبی مردم بزرگترین اشتباه نابخشودنی نظام سلطنت شاهنشاهی بود.

وی با اشاره به درایتهای امام خمینی(ره) ابراز داشت: امام خمینی(ره) با درایت  و دانش خود مردم را به سمت انقلاب اسلامی پیش برد و اکنون همه جوامع اسلامی درگیر به دنبال الگوبرداری از این امام بزرگوار و مردم ایران هستند.

مزدآبادی در خصوص گسترش بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: خوشبختانه بیداری اسلامی در منطقه گسترش یافته ولی آنها به دلیل نداشتن شخصی مثل امام خمینی(ره) گاهی دچار دگرگونی می شوند.

این کارگردان با اشاره به جنگ میان ایران و عراق ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی صدام یزید با کمک کشورهای غربی علیه ایران به پا خواستند که با توجه به ثبات انقلاب ایران، تمام نیت های شوم آنها سرکوب شد و بار دیگر پیروزی از آن مردم ایران شد.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران همیشه پابرجا بوده تصریح کرد: تک تک ستونهای این انقلاب و نظام از خون شهداست و این خونها انقلاب اسلامی را محفوظ نگه می دارد.

وی با اشاره به تبلیغات شبکه های ماهواره ای بر علیه ایران گفت: هیچگونه تبلیغ و حرفی بر علیه ایران اسلامی نمی تواند این نظام را دچار کوچکترین خدشه ای کند و مردم و خانواده های شهدا، محکم پشت نظام و انقلاب ایستاده اند.

مزدآبادی تصریح کرد: تلاش شبکه های ماهواره ای نیز به جایی نمی رسد و در این میان جوانان باید هوشیارتر از گذشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تک تک ما جلوی تبلیغات و حرفهای پوچ کشورهای غربی ایستاده ایم و از انقلاب اسلامی مان دفاع می‌کنیم./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.