سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس /

طرح های بنادر و دريانوردي، قابليت هاي هرمزگان را چندين برابر مي كند

استاندار هرمزگان گفت: پروژه هايی عظيم با تاثیرهای ملی و بین المللی در زمينه بنادر و دريانوردي، قابليت هاي هرمزگان را چندين برابر مي كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس؛ ابراهیم عزیزی افزود: طرح توسعه بندرشهید رجایی نیز در حال انجام است که ظرفیت کانتینری آنرا از یک و دو دهم میلیون تی ای یوبه شش میلیون تی ای یو افزایش میابد.

وی افزود: با توسعه زیرساخت های بنادر و دریانوردی صنعت کشتی سازی نیز در حال تقویت است.

عزیزی با اشاره به اینکه حوضچه خشک ایزوایکو با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال نیمه اسفندماه امسال به بهره برداری می رسد گفت: باتوجه به قابلیت شناورهای پهن پیکر می توان آنرا مجموعه ای بی نظیر در خاور میانه دانست.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: اسکله جزیره هرمز نیز از مطالبه های به حق مردم منطقه بود که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

عزیزی از بندر نخل ناخدا به عنوان یکی دیگر از زیر ساخت های بندری نام برد که سهم شایسته ای در رونق تجاری و گردشگری در آینده ای نه چندان دور دارد.

رئیس شورای حمل و نقل استان هرمزگان افزود: پل بزرگ خلیج فارس نیز که بستر اتصال جزیره قشم به بندرعباس است با پی گیری دولت در حال تبدیل شدن از رویا به واقعیت است.

عزیزی از مجموعه این اقدام ها به عنوان حرکت ها و پروژه های ماندگار و بنیادین نظام جمهوری اسلامی نام برد که شایستگی و توانمندی ملت ایران را به اثبات می رساند./ب

برچسب ها: افزایش ، قابلیت ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.