سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

انتخابات آزاد واژه جعلي ضد انقلاب

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: به كار بردن انتخابات آزاد واژه جعلي ضد انقلاب است‌.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ عليرضا زاكاني در همدان با بيان اينكه در ايران اين اراده ملت است كه در پاي صندوق‌هاي رأي سرنوشت كشور را مشخص مي‌كند، افزود: اينكه عده‌اي امروز دم از انتخابات آزاد مي‌زنند به بيراهه و كج‌راهه رفتن است، تعجب مي‌كنم چرا در اين نظام عده‌اي به خود جرأت مي‌دهند كه اينگونه با مردم سخن بگويند و جمهوريت نظام را مخدوش كنند‌.
وي با اشاره به اینکه ما مفتخريم كه سرنوشت ملت مسلمان ايران بدون تأثيرپذيري از نظام سلطه تعيين مي‌شود‌ افزود: مفتخريم كه ملتي كه در سال‌هاي گذشته هيچ حساب مي‌شد اكنون به كشوري تأثيرگذار در جهان تبديل شده است و نظام سلطه نمي‌تواند اراده‌اي را در منطقه و جهان تحميل كند بدون اينكه مانعي جدي به نام ايران را در مقابل خود داشته باشد‌.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در مسير حركت و پيشرفت انقلاب اسلامي هيچگاه نبايد توقف داشت، بر لزوم تحول و حركت پر شتاب براي رسيدن به جامعه اسلامي تأكيد كرد .
زاکانی افزود: كشور ما اكنون در اوج قدرت است اما در اوج تهديد هم هست و به همين علت بايد دقت كنيم و بدانيم كه اگر تحريم‌ها تاكنون راهي به جايي نبرده به دليل پيروي صادقانه از رهبري و وحدت بوده است‌.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بيان اينكه انتخابات پيش‌رو انتخابات بسيار حساس و سرنوشت‌سازي است، گفت: دشمن تمام توان خود را به كار بسته است، اما اين بار هم ناكامي از آن دشمنان خواهد بود و خدا با ما است و اين بزرگترين پشتوانه اين نظام است‌.
وي بر لزوم شركت گسترده مردم در انتخابات تأكيد كرد و گفت: چشم اميد بسياري در جهان به دست ملت ايران است به همين علت دشمنان تمام تلاش خود را براي فتنه‌اي جديد دارند و انقلاب كه در حال نزديك شدن به قله است با سختي‌هاي زيادي مواجه است‌./س
برچسب ها: انتخابات ، آزاد ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.