سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه انجمن دفاع از قربانيان تروريسم:

شهداي ترور بي‌هيچ گناهي قرباني زياده‌خواهي تروريست‌ها شدند

انجمن دفاع از قربانيان تروريسم با انتشار بيانيه‌اي ياد و خاطره شهداي ترور در دهه دوم بهمن‌ماه را گرامي داشته و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این شهیدان، آن‌ها را سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی ايران برشمردند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، شهدای ترور بهمن‌ماه، گوشه‌ای از 17 هزار قربانی ترور هستند که به دست بدترین گروه‌های تروریستی که هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند به شهادت رسیده‌اند.
     
خانواده‌های قربانیان ترور در این بیانیه با تاكيد بر مظلوميت تمامی شهدای ترور، هرگونه اقدام تروريستي را محكوم كرده و انفعال نهادهای بین‌المللی و کشورهای غربی که حتی از محکوم کردن تروریسم ابا دارند را عاملی مهم در گسترش روزافزون این پدیده شوم دانستند. 
 
خانواده شهداي ترور در اين بيانيه اعلام کردند؛ ما خانواده‌هاي قربانيان‌ ترور با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ترور دهه دوم بهمن‌ماه كه به دست عناصر جنايتكار گروه‌هاي تروريستي همچون گروهك تروريستي منافقين، گروهك فرقان،‌ گروهك تروريستي كوموله و ديگر گروه‌هاي ضد بشري به شهادت رسيدند اعلام مي‌کنيم، جهان بدون ترور هدفی والا و انسانی است که تمامی انسان‌ها باید در مسیر تحقق آن گام برداشته و جامعه جهانی را از این تهدید خطرناک برهانند.

 ما معتقدیم تروريسم در روند روبه گسترش خود پاي بر روي تمام ارزش‌هاي انساني گذاشته و با قرباني كردن هزاران انسان بي‌گناه صفحاتي سياه را به تاريخ افزوده است.

این بیانیه صدای مظلومیت این شهیدان و خانواده‌های داغدار آنها است، خانواده‌هایی که خواستار برخورد بین‌المللی با عاملان این جنایت‌ها بوده و اراده‌ای بین‌المللی را طلب می‌کند تا در پرتو آن دیگر هیچ انسانی ترور و هیچ خانواده‌ای داغدار عزیزش نشود.
 
 ما معتقدیم شهيدان ترور براي هميشه تاريخ جاودانه اند، آناني كه بي هيچ گناهي قرباني زياده‌خواهي تروريست‌ها شدند.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: ترور ، انقلاب ، منافقین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.