سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اردبیل به عنوان اولین استان مهاجر فرست کشور است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: استان اردبیل اولین استان مهاجر فرست در کشور است که این امر به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرمؤذن در مراسم راه‌اندازی مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری در اردبیل اظهار داشت: این استان به اندازه یک قاره استعداد، امکانات و قابلیت توسعه کشاورزی، صنعتی و گردشگری را دارد، اما جای تأسف است که جزو اولین استان‌های مهاجر فرست به شمار می‌رود.

وی به سابقه تمدن شهری در اردبیل و وجود مردمان منصف و عادل در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این سابقه درخشان انتظاری که از مسئولان و مدیران می‌رود، این است که با راهکارهای مناسب بستر اشتغال مولد را فراهم آورند تا میزان مهاجرت‌ها به حداقل برسد.

پیرمؤذن شأن واقعی کارگزاران نظام اسلامی را خدمت بی‌منت به مردم اعلام و خاطرنشان کرد: امروزه تمام صاحب‌منصبان از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس سعی می‌کنند فرصت‌ها را غنیمت بشمارند تا خدمت بی‌منت انجام دهند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از دادگستری استان خواست برای اسناد قولنامه‌ای احراز مالکیت کرده و شهرداری و شورا را از مشکلات و معضلات ناشی از این امر رهایی بخشند.

وی اضافه کرد: در کنار خدمت‌رسانی به مردم باید با توسعه مسایل عمران شهری زمینه رفاه و خدمت‌رسانی بی‌منت فراهم شده و این کار صورت نمی‌گیرد، مگر اینکه همه همدل باشند و در صحنه برای پیشبرد امور فرصت و وقت طلایی فراهم آورند/س 

برچسب ها: اردبیل ، مهاجر ، فرست ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.