سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بيش از 240 کيلو انواع مواد مخدر و دستگيري 234 نفر

پليس استان البرز در راستاي ارتقاي امنيت اجمتاعي طرح پاکسازي مناطق آلوده را اجرا و در اين خصوص 246 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و 234 نفر را دستگير کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سردار «احمدعلي گودرزي» در تشريح جزئيات اجراي اين طرح اظهار داشت: در راستاي پاکسازي مناطق آلوده به مواد مخدر و شناسايي و دستگيري افرادي که در تهيه، توزيع و نگهداري مواد مخدر فعاليت دارند طرح مبارزه با سوداگران مرگ به مدت 4 شبانه روز در سطح شهرستان کرج به اجرا درآمد.
 
وي افزود: در طول اجراي اين طرح که 3 روز آن به طور پنهاني و 1 روز آن (يوم جاري) به صورت آشکارا به اجرا درآمد، مقدار 235 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک و 11 کيلوگرم نيز شيشه کشف و ضبط شد.
 
گودرزي ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح 170 نفر توزيع کننده جزء و معتادان پرخطر خياباني و همچنين 64 نفر عامل اصلي توزيع کننده مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي استان البرز کشف و ضبط چندين محموله مشروبات الکلي خارجي و دست ساز و همچنين کشف تعداد قابل توجهي تجهيزات گيرنده امواج ماهواره را از ديگر توفيقات اين طرح عنوان داشت.
 
سردار گودرزي در ادامه تصريح کرد: در طول اجراي اين طرح تعداد 5 باند سرقت، مورد شناسايي قرار گرفت و در اين خصوص 25 نفر از اعضاي اصلي اين باندها شناسايي و دستگير شدند.
 
وي گفت: از سارقان دستگير شده تعداد 250 دستگاه ضبط صوت خودرو، بيش از 20 عدد باتري خودرو و ديگر لوازم داخل خودرو کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان به انهدام 4 باند اراذل و اوباش اشاره و گفت: مأوران موفق شدند در اثناي اجراي اين طرح 4 باند اراذل و اوباش را شناسايي و تعداد 13 نفر از اعضاي اصلي اين باند را دستگير کنند.
 
گفتني است، «ايرانژاد» فرماندار شهرستان کرج و نمايندگان مراجع قضايي با حضور مستقيم در اجراي اين طرح به نمايندگي از مردم از تلاش و زحمات مأموران خدوم نيروي انتظامي تقدير، تشکر و قدرداني کردند.
برچسب ها: کشف ، انواع ، مواد ، مخدر ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.